"Ποιητικά μόνον οικεί στ' αλήθεια ο άνθρωπος τη γης ετούτη" Martin Heidegger

Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Λευκοφόρος την διάνοιαν



"Είναι κανείς από το μέρος της αθωότητας -λευκοφόρος την διάνοιαν, που λέει κι ο Ρωμανός- σε δύο περιπτώσεις: όταν δεν έχει φτάσει στο σημείο να υποψιασθεί καν το μαύρο, κι όταν το έχει διατρέξει ως την έσχατη άκρη του, έτσι που να πατήσει από το άλλο μέρος πάλι στο λευκό. Με πλήρη συνείδηση ότι όσα γνώρισε στο αναμεταξύ τού είναι απολύτως άχρηστα. Μιλώ πέραν από την ανάγκη και πάνω από την ανισότητα των πεπρωμένων."
(Οδ. Ελύτης, "Εν λευκώ")

Καλή Ανάσταση

10 σχόλια:

Χαρ. Αλβερτος είπε...

Μ. ΠΕΜΠΤΗ, 23β

-ΣΩΣΤΟΣ ΘΕΟΣ. Ομως κι αυτος επινε το φαρμακι του
-γουλια γουλια καθως του ειχε ταχθει
-εως οτου ακουστηκε η μεγαλη εκρηξη.

-Χαθηκαν τα βουνα. Και τοτε αληθεια φανηκε
-πισω απο το πελωριο πηγουνι ο κυλικας

-Κι αργοτερα οι νεκροι μες στους ατμους, εκταδην.

(ΕΛΥΤΗΣ, ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΑΘΕΑΤΟΥ ΑΠΡΙΛΙΟΥ)

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
giorgos_st είπε...

Καλή Ανάσταση,καλή Άνοιξη (και να σε βλέπουμε συχνότερα)

meril είπε...

Καλό Πάσχα Αγγέλα ...και προσυπογράφοντας το σχόλιο του Γιώργου μας
"να σε βλέπουμε συχνότερα...."

Mariela είπε...

Καλό Πάσχα Αγγελίνα μου...
όπως λένε και οι φίλοι πιο πάνω, τι έγινες παιδί μου;;
ελπίζω τουλάχιστον να είσαι καλά!

Λορελάη είπε...

Ταξιδευτή, ευχαριστώ για το ανάθημα :)

Φιλαράκια, ευχαριστώ που δεν με ξεχνάτε - δεν έχω χαθεί από σας, από τον εαυτό μου έχω χαθεί... (κατά έναν τρόπο... σταυροφορώ... :)))
αλλά πού θα πάει, θα το ρεγουλάρω...

φιλιά πολλά και να μου περάσετε όμορφα, να ξεκουραστείτε, να χαλαρώστε, και όλοι "λευκοφόροι την διάνοιαν" εύχομαι :)

Θερσίτης είπε...

Καλή Ανάσταση σε όλους μας, λορελάη. Για την ανάσταση της αισθητικής και της ποίησης φροντίζεις πάντα και γι' αυτό σε αγαπάμε.

Λορελάη είπε...

Θερσίτη μου, ευχαριστώ, κι εσύ να είσαι καλά, δημιουργικός και όπως πάντα δάσκαλος αληθινός, γιατί στην ανάσταση έχουμε όλοι το χρέος που μας αναλογεί :)

φιλιά και καλή ξεκούραση

gyristroula2 είπε...

Λείπω εγώ και γίνονται τα καλύτερα; Καλή Ανάσταση, φίλη! Μη χάνεσαι πολύ εσύ.

Λορελάη είπε...

Αναστασία μου καλή, κάνω ό,τι μπορώ! καλό Πάσχα και φιλιά σε όλους! :)