"Ποιητικά μόνον οικεί στ' αλήθεια ο άνθρωπος τη γης ετούτη" Martin Heidegger

Πέμπτη 31 Ιουλίου 2008

Μονεμβασία, η λατρεμένη



Χμμμμ, άλλη μια περιπλάνηση κι ας λαχανιάσω...


Ωραία! Εδώ έχει σκιά και ίσιωμα! Τι μυστικό να κρύβει η στροφή;...


Να μπώ; Θα με δεχτεί ή θα με διώξει άρον-άρον; Καλά είναι κι εδώ στις πικροδάφνες...



Δεν με πτοούν τ' απόκρημνα. Σκληρό το φως και άτεγκτο. Σκαλί-σκαλί θ' ανέβω. Έλα.



Ή θα φυτρώσω εδώ στην άκρη, στα κρυφά...



Αχ, μπαλκονάκι βλέπει θάλασσα και πειρατές... Κρυφοκοιτάζουν από μέσα, μα δεν θα με μαλώσουν...



Τι μουτρωμένη πόρτα! Κι όλα της τα στολίδια, στράφι. Μα δείχνει ουρανό και με μπερδεύει.


Είναι πανέμορφος, κι ας λές! Έλα εδώ γλυκό μου, να σου δώσω...


Κ άλλα κρυφά περάσματα. Θα πάω. Αν αργήσω, έλα να με βρεις.



Πωπωωωωω! Κοίταξε κάτω! Να πέσω ή να δεθώ; Θα με κρατήσεις;


Φέρε αμέσως το τουφέκι σου! πάω να κάψω λάδι! Αλλά μη μου χαλάσεις το λουλούδι, πρόσεχε!

Εδώ είναι ωραία! Κάτσε που έχει αγνάντιο. Θα έρθουν γλάροι αν σφυρίξω; Έλα, πες μου.



Αχ, έτσι μπλε είναι η φωνή σου. Μη μου μιλάς, σ' ακούω.



Πάω να τους χτυπήσω. Λες να με διώξουν; Ή θα κεράσουνε κρασί;


Θέλεις να μείνουμε εκεί στο βάθος; Να περιμένω κάθε μέρα να περάσεις...


Κοίταξε παίζουν και χορεύουν στα νερά! Μη τα τρομάξεις!



Επιτέλους! καφεδάκι! Τι περιπέτεια κι αυτή! Σου αρέσει η μεταξένια τσάντα που αγόρασα;

13 σχόλια:

meril είπε...

Είμαι εδώ...
Αφήνομαι να με ταξιδέψεις και... χαίρομαι για σένα....

Λορελάη είπε...

Καλά ταξίδια Μέριλ μου... εντός κι εκτός...:)

lakis είπε...

Όμορφιες. Περιμένω κι άλλες φωτογραφίες. Καλή σου μέρα

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα & καλό μήνα!

μου αρέσουν και οι σκέψεις που συνοδεύει τις φωτογραφίες......

Λορελάη είπε...

Λάκη ευχαριστώ.Τώρα που πήρα μηχανή ίσως αρχίσω να κυνηγάω τις εικόνες. Δεν ξέρω. Μου αρέσει πάντως αυτό το παιχνίδι :)
Καλημέρα και σ' εσένα και καλωσόρισες.

Ηλιογράφε ευχαριστώ. Πράγματι πιο πολύ σαν αφορμή για σύντομα ταξίδια τις ανεβάζω. Η τέχνη της φωτογραφίας ανήκει σε... άλλους, γνωστούς και μη εξαιρετέους... :)))
φιλιά και καλό μήνα επίσης.

Ψαράκης Κ. είπε...

πολύ όμορφες οι φωτογραφίες - δεν έχω πάει αλλά μου αρέσει το τοπίο-
αλλά και τα σχόλια..
από τη διάθεση που εκπέμπουν ειναι φανερό πως πέρασες καλά.

Λορελάη είπε...

Κωστή εσύ ειδικά ΠΡΕΠΕΙ να πας στην Μονεμβάσια. Σου πέφτει λίγο μακριά αλλα είμαι σίγουρη ότι θα σε αποζημιώσει. Και ν' ανέβεις στην κορυφή του κάστρου -που εγώ αυτή τη φορά δεν ανέβηκα-,στην Αγ.Σοφία, να δεις ανατολή! Μόνο μην πας τέτοια εποχή που έχει πολύ κόσμο. Άνοιξη, φθινόπωρο ή και χειμώνα καλύτερα.

Εφιάλτης είπε...

Η Μονεμβασιά είναι καταπληκτική και το χειμώνα, αλλά και το καλοκαίρι είναι καλή...

Tα λέμε!

Λορελάη είπε...

Καλώς τον κι ας είσαι και... εφιάλτης! :))))))
Ναι, ναι, το χειμώνα είναι καλύτερη, μπορείς να την φχαριστηθείς χωρίς όλον αυτόν τον πανικό, αλλά τώρα μ' έβγαλε ο δρόμος...

γιωργος είπε...

γεια χαρα,μονο που ακους tom waits μου αρκει ...

γιωργος καππα

Λορελάη είπε...

Γιώργο, εμένα το ότι σου αρκεί που ακούω T.W., μου πάρα-αρκεί... :)
καλώς τον!

giorgos_st είπε...

Λορελάη να πάλι που ανταμωνουμε διαδικτυακά μια που δεν...η Μονεμβασιά είναι από τους τόπους που σε συνοδεύουν για πάντα ακόμα και μια φορά να τους επισκευθείς,για τη φωτογραφία σήμερα έχεις δίκιο, οι μηχανές κάνουν σχεδόν τα πάντα αλλά πίσω απ' το φακό η ματιά είναι δικία μας, εμένα μ'αρέσει η ματιά σου και τα κεφάτα σου σχόλια...παντα τέτοια. φιλιά πολλά.

Λορελάη είπε...

Γιώργο μου, Γιώργο μου καλώς σε ξαναβρίσκω! Αχ νάξερες πόσο ήθελα να ανέβω... αλλά ας όψονται διάφορα... :( Τεσπα.
Ναι, ναι, πλάκα έχει με τις φωτογραφίες, μου άρεσε αυτό! Θα το ξανακάνω! :)))
φιλιά και στην Χ. και καλή συνέχεια!