"Ποιητικά μόνον οικεί στ' αλήθεια ο άνθρωπος τη γης ετούτη" Martin Heidegger

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Ήρθε η ώρα της σποράς

αφιερωμένο σ' αυτούς που ξανανάβουν τα μάτια
και σ' όλους όσους προπορεύονται
κρυφά
μέσα στη νύχτα των λεόντων


Οι προσκυνητές καταφθάνουν από παντού
Κρατούν χρώματα τυλιγμένα σε όμορφα πακέτα


Από πίσω έρχονται οι εχθροί
Πεζοί ή πάνω σε χαλασμένα ποδήλατα
Δεν κρατούν τίποτα
Έρχονται φορτωμένοι μάτια περιπολικά


Γελώ δυνατά
Και το γέλιο μου ρίχνει κουρτίνες φωτός


Φυλάω τα χρώματα γι’ αργότερα
Τώρα επείγει να σκοτώσω
Ριπές
Τους βλέπω έναν-έναν να πέφτει τσιρίζοντας
μια μυρωδιά ναφθαλίνης


Τελευταίοι έρχονται –ευτυχώς- οι μάγοι
Πάνω σε καμήλες όπως τότε
Ποδοπατούν τη ναφθαλίνη με αρχοντιά
Και στρώνουν παντού μια ωραία τυφλότητα
Από πράσινο φρεσκοκομμένο χορτάρι


Διπλώνω με προσοχή το χάρτη μου
Να μη χυθεί το φως
Που θα πέσει άπλετο αύριο
Φορώ τα καινούρια μου μεταξωτά χρώματα


Ήρθε η ώρα της σποράς


Σου είπα κάποτε
Μπορώ να σβήνω τα μάτια
Και να τα ξανανάβω όταν έρθει η ώρα


Με ακολουθείς μέσα στη νύχτα των λεόντων
Κι ίσως είσαι εσύ που προπορεύεσαι
Κρυφά
Σπέρνουμε μάτια στα παρτέρια
Έπειτα καθόμαστε στο μώλο
Κατάχαμα όπως παιδιά
Κουνώντας τα πόδια πάνω απ’ το νερό
Και περιμένουμε την ανατολή


Ο ήλιος εδώ βγαίνει πάντα από τη θάλασσα
Πυρωμένο ρόδο


(από "arabesque")

8 σχόλια:

meril είπε...

"Ήρθε η ώρα της σποράς"

Πολύ φωτεινό ποίημα Λορελάη....

Να σαι καλά

Λορελάη είπε...

Είναι καιρός να ξανανοίξουμε τα μάτια μας στο φως Μέριλ μου. Το χρειαζόμαστε, έτσι δεν είναι;
φιλιά γλυκιά μου :)

ξωτικό είπε...

....Τους βλέπω έναν-έναν να πέφτει τσιρίζοντας
μια μυρωδιά ναφθαλίνης......


μια χαραμάδα φώς βάλσαμο !!

Λορελάη είπε...

Ξωτικό μου, ενδιαφέρον που ξεχώρισες αυτή την εικόνα!
σ' ευχαριστώ πολύ:)

gyristroula2 είπε...

Η ώρα της σποράς...
Καιρός ήταν. Τι άδεια τα αμπάρια μας και ο χειμώνας προμηνύεται βαρύς.
Καλή σοδειά,φίλη!

Λορελάη είπε...

Επίσης Γυριστρούλα μου! Σαν κάτι καλό μου φαίνεται ότι έγινε σ' αυτές τις εκλογές. Ο δικός σας ο Δήμαρχος, ο δικός μας, ο Καμίνης, ο Μπουτάρης... Αισθάνομαι μετά από πολύ καιρό αισιόδοξη.. ότι κάτι ίσως πάει ν' αλλάξει. Ίσως οι Έλληνες ν' αρχίσαμε να συνειδητοποιού΄με ότι με τις γκρίνιες και τα βολέματα δεν πάμε πουθενά. Ίσως να ξύπνησαν τα υγιή ανακλαστικά μας. Ίσως...

Ανώνυμος είπε...

Οι αγύρτες μισούν τ΄αηδόνια
και το πράσινο φρεσκοκομμένο χορτάρι είναι τόσο χορταστικό.....

Λορελάη είπε...

Καλημέρα Ηλιογράφε :)